
W sieci działam jako @joanna.tobola
i rozwijam projekt Slow Talks, w ramach którego inspiruje, by żyć w zgodzie ze swoimi wartościami i rozwijać samoświadomość. Tworzę podcast oraz newsletter z treściami rozwojowymi i miksuję to z moim 7 letnim doświadczeniem z pracy w IT w rolach leaderskich i managerskich. Od trzech t lat żyję jako digital nomadka – mieszkałam na Zanzibarze, Bali, w Barcelonie, a obecnie na Lanzarote. Jestem fanką podejścia slow life, jogi, pięknych wnętrz i celebracji codziennych momentów.
Na moim koncie miksuję codzienne życie, w różnych miejscach na świecie, z treściami pomagającymi w samorozwoju. Zgromadziłam zaangażowaną społeczność, która angażuje się w tworzone treści oraz czerpie z nich inspiracje. Dane dotyczą 30 dni i pochodzą z dnia 22 sierpnia 2023r.

Obserwujący:
32,7 tysiąca

Dotarcie:
62,007 tysiąca kont

Impresja:
0,5 miliona wyświetleń
Demografia

80% Polska

53% osoby 25-34 lata

87% to kobiety
Zasięg treści z ostatnich 30 dni

Rolki:
6 – 32 tysięcy kont

IG Post:
4 –11,5 tysięca kont

Relacje:
5 – 10 tysiąca kont
Od początku 2022 roku tworzę podcast Slow Talks, czyli krótkie opowieści pomagające w samopoznaniu i rozwoju samoświadomości. W trzecim sezonie prowadzę rozmowy z gośćmi i poruszam tematy związane z odkrywaniem siebie, rozwojem biznesu, podróżami i codziennym życiem. Podcast dostępny na Spotify, Apple Podcast i YouTube.

Obserwujący na Spotify:
7 532 osób

Odsłuchań:
181 000

Dotarcie:
24 395 osób
Demografia ze Spotify

Słuchacze głównie z Polski

Grupa wiekowa:
30% – 23-27 lat
38% – 28-34 lat
15% – 35-44 lata

87% to kobiety
Podsumowanie Spotify za rok 2022



Co dwa tygodnie odbiorcy newslettera otrzymują dawkę inspiracji, treści rozwojowych i pomagających w budowaniu samoświadomości. Czasem jest to list prosto z serca z nutą melancholii, a innym razem konkretne narzędzia ze świata IT czy psychologii.

Subskrybenci:
5 156 osób
Open rate:
51%
Na tym kanale, podobnie jak na Instagramie, miksuję życie na Bali z treściami rozwojowymi. 74% obserwujących to kobiety, a 92% pochodzi z Polski.

Obserwujący:
2 548 osób
