Z naszymi odbiorcami dzielimy się tym, w co sami wierzymy i tym, czego sami na co dzień używamy. Naszą misją jest wzbogacanie świadomości naszych odbiorców i głęboko wierzymy, że dzięki połączeniu sił z odpowiednimi partnerami możemy robić to na większą skalę. Współpracujemy na poziomie tworzenia autorskich produktów (np. projekt Dzienniczka dla Gdynia Design Days), pełnych kampanii reklamowych (np. Durex, Bepanthen) oraz jednorazowych akcji promocyjnych.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie przy pracy z kampaniami reklamowymi na poziomie Art Directorskim, a także w zarządzaniu projektami i tworzeniu produktów, które użytkownicy pokochają. W wypadku złożonych projektów część prac delegujemy do zaufanych specjalistów z zakresu strategii, wdrożeń IT.
Bawimy się formą, a kreatywność to nasze drugie imię i piszemy to z pełną powagą. Mamy umiejętności i zaplecze, dzięki którym tworzymy niepowtarzalne materiały video, sesje zdjęciowe i storytelling wspierający kampanie. Dodatkowo wykonujemy dedykowane projekty graficzne wspierające akcje z zakresu tworzenia brandingu, plansz tematycznych, infografik oraz ilustracji.
Nasi partnerzy
Na naszych kanałach gościliśmy, między innymi, takie marki jak: Durex, Bepanthen, Patagonia, Hotel Mercure, Gdynia Design Days, Fjallraven, Teva, Hotel Ibis, Brita, Mini Cooper, Pracuj.pl, PanPablo, Birkenstock, Accor Hotels, HydroFlask, Becks Beer, Musement ,Street Supply, Kizikula Boutique Hotel Zanzbiar, Eastpack, Sloggi, Doughnut, Coffee Lab, Miugo, Volcano, Maxymilian Unique Hotel, BikeUp, VVidoki, The Green House, Bobby Burger, India Express, Everyday Holiday.
Statystyki
Nasze treści na Instagramie docierają do 65 000 osób miesięcznie. Dodatkowymi kanałami dotarcia jest podcast Slow Talks oraz Slowletter – newsletter, który w każdy wtorek dociera do blisko 5 000 odbiorców. Sporadycznie korzystamy z YouTube, gdzie nasze filmy zostały obejrzane już ponad 300 000 razy. Dodatkowo tworzymy kontent rozrywkowo-edukacyjny na TikToku, którego oglądalność sięga ponad 150 000 wyświetleń.